Avem un grup de chat pe WhatsApp si Telegram

Emigrare cu un business actual

Salutare, am o nelamurire in legatura cu procesul de emigrare in cazul in care nu doresc sa profesez o anumita meserie in Australia.
Am 21 ani si momentan sunt student, insa nu ma grabesc cu aceasta mutare deoarece am observat ca de la 25 de ani primesc 5 puncte in plus la acel test, dar as vrea sa fiu lamurit si sa incep sa ma pregatesc.

Sunt student in anul 3 la o facultate de Alimentatie si Turism specializata in Industria Turismului, insa tin sa precizez ca nu am nicio inclinatie spre acest domeniu. Singurul motiv pentru care inca mai sunt student ar fi necesitatea obtinerii diplomei de licenta doar ca sa pot obtine puncte in plus la acel test, insa nu sunt sigur daca e corect.

Am in plan sa-mi infiintez o companie specializata pe social media managing & marketing si comert online. Activitatea firmei se va desfasura strict pe mediul online, fara sa am nevoie de angajati sau de un sediu fizic. Astfel, pot lucra de oriunde in lume, insa as fi interesat de emigrare in Australia strict pentru conditiile de viata, dar si pentru ca am fost atras de aceasta tara inca de mic.

Intrebarile mele sunt:
1. Mai are rost sa continui facultatea? Daca nu voi profesa in acest domeniu, diploma de licenta mai are vreo valoare in Australia? Sau e un bonus sa ai studii superioare, indiferent de domeniu, chiar daca nu profesezi?
2. Daca ma angajez pe mine la firma mea, se considera drept ani munciti?
3. Este posibila emigrarea fara a profesa o anumita meserie pe teritoriul Australian? Doresc sa imi cresc afacerea acolo, insa deoarece functioneaza pe mediul online, nu prea are vreo importanta ca aceasta este in Australia.